diumenge, de gener 15, 2012

Hi torno!


Aquest blog el vaig crear a un temps i el vaig deixar córrer fa també un parell d'anys. Això últim va estar motivat per la dificultat de compaginar la meva tasca professional (periodista) amb els comentaris i les reflexions personals. Era ensenyar una mica massa clarament la poteta. Ara això tant me fa.

Per tant, em comprometo a mantenir un diàleg més o menys periòdic amb aquells que tinguin a bé seguir les meves reflexions. Per aconseguir-ho faré també difusió de les meves entrades a través d'altres mitjans com són twitter i facebook.

Parlaré del de sempre: la professió de periodista, del que passa a la meva ciutat de naixement i on m'agradaria acabar, Balaguer, i de Badalona, on visc i on ha nascut la meva filla Marta.

Res més, quedo a la vostra disposició per qualsevol aportació o crítica.

Salut